Tendence 2013

Jag tyckte årets mässa i Frankfurt var mindre innovativ än vad jag minns från tidigare år. Beror troligen på att jag själv blivit mer erfaren. Fortfarande tycker jag det är fantastiskt spännande att gå och spana efter produkter som matchar mitt tema ”bringing nature indoors”.

Tyvärr så var specialutställningen ”ecostyle – the new trade fair for sustainable consumer goods”  en besvikelse. Udda prylar som inte kändes ”affärsmässiga”. Däremot så höll Living (Interiors & Decoration) och Giving en jämn hög nivå, utan att direkt överraska.

Men, summa summarum, så hittade jag några nya produkter som jag kommer dra vidare i. Målet är att ha en magisk portfölj av 7 (+/-2) unika & naturliga inredningsdetaljer i ”premium-segmentet” – prisvärda, ursnygga och direkt från naturen. Vatten som porlar, miljoner år gamla stenar, gamla trädbitar gärna kombinerat med ljus… soon, in a store near you… exformation…

Om hedinx4mation

Owner of Hedin Exformation AB, consulting - import - communication
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s